wtorek, 24 stycznia 2012

Prezenty w "Śnieżnobiałej Wymiance"

Moją parką w Śnieżnobiałej wymiance była Magda z bloga http://majalena.blogspot.com/  dostałam od niej śliczne prezenty. Dostałam od niej komplet 6-ciu bawełnianych serwetek obiadowych,szydełkowego białego aniołka, przydasie-różnego rodzaj koraliki oczywiście białe, 3 pozłacane elementy do wyrobu biżuterii, słodkości, herbatkę i kartkę z zaśnieżonym Krakowem. Kartka pomimo tego że nie własnoręcznie zrobiona ale i tak prześliczna ponieważ uwielbiam Kraków, byłam tak kilka razy i mam zamiar znowu się wybrać. a oto jak wyglądały moje prezenciki (zdjęcie pożyczyłam od Magdy za jej przyzwoleniem oczywiście)
Zaś ode mnie Magda dostała: śnieżnobiałą biżuterie (komplet: kolczyki i korale) robioną na szydełku zawieszoną na rzemyku, szydełkową również śnieżnobiałą różyczkę broszkę, szydełkowego aniołka, nawet udało mi się własnoręcznie zrobić kartkę( moż nie była zbyt idealna ale starałam się), słodkości, herbatki no i przydasie do haftu sutaszowego mam nadzieję że zostaną wykorzystane. A oto zdjęcie( również zapożyczyłam od Magdy):
Obie jesteśmy zadowolone z wymianki i to najważniejsze:)

6 komentarzy:

  1. tak jest :) satysfakcja obustronna a to najważniejsze
    A "przydasie" wykorzystam na 100% i to już niedługo..

    OdpowiedzUsuń
  2. super wymianka:) świetne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkości na pewno się przydadzą :))
    Pozdrawiam i dodaję bloga do obserwowanych :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna wymianka i najważniejsze że obie jesteście zadowolone

    OdpowiedzUsuń