niedziela, 5 lutego 2012

Wyzwanie "Serce: w Kreatywnym Kufrze

Zrobiłam takie sobie kolczyki serduszka z myślą o Walentynkach, a przeglądając bloga Ani (http://www.aniajura.blogspot.com/) natknęłam się na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze no i postanowiłam się zgłosić. Może nie jest to nic specjalnego, takie zwykłe proste ale mi się bardzo podobają, no i pracy też trochę mnie kosztowały:)
                                        
                                                                 a oto i te moje małe cudo:
jak wam się podobają:) mam nadzieję że chociaż troszkę:)

4 komentarze:

  1. Kolczyki są śliczne. Bardzo fajny pomysł. Trzymam kciuki w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i tobie też powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podobają!!
    Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń