niedziela, 6 maja 2012

Moje pierwsze próby...

w nowej technice a jakiej to zaraz zobaczycie :) wskazówek udzielała mi Mirka z bloga Moja koralikowa twórczość http://mojekoralikowo.blogspot.com/ dziękuję ci kochana za cierpliwość :) dałyśmy rade podołać  nauce i trójce dzieciaków rozrabiaków:) ale było wesoło i to najważniejsze a oto efekt mojej pracy, wiem  że muszę jeszcze popracować nad techniką ale "....nie od razu Kraków zbudowano...." więc mam nadzieję że następne wytwory będą lepsze a te kolczyki są moje tylko moje dorobione do bransoletki którą dostałam od Mirki:)


i co myślicie o moich pierwszych kolczykach?


3 komentarze:

  1. Też chciałabym spróbować tej techniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo proszę :) Faktycznie ciężko było się skupić wśród naszych łobuziaków ;) Najważniejsze że pokazane i nauczone, a praktyka czyni mistrza, więc jestem ciekawa efektów następnych tworów ta techniką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koraliki nawleczone i się robi a co to wiesz a wam zdradzę że w kolorze czerwonym:)

      Usuń