czwartek, 13 września 2012

bransoletka, kolczyki i .....

chciałam wam pokazać co zrobiłam dla siebie i nie tylko a mianowicie dla mnie powstała bransoletka w stonowanych kolorkach a mianowicie na czarno- biało-szara z zapięciem kwiatem, dla koleżanki powstały kolczyki złote na długich łańcuszkach tak jak chciała. A i pochwalę się nagrodami jakie dostałam od Gosi ze Starego Piania za pierwsze miejsce w jej konkursie i pocieszajkę ze Srebrnej Agrafki, i jeszcze moje wypieki dla osłody tej paskudnej pogody:) no i jeszcze zaległa wyminaka z Kasią




teraz nagrody



ciacha:)



no i jeszcze wymianka z Kasią z bloga http://mojakoralikowapasja.blogspot.com/
moja dla Kasi


Kasi dla mnie( zdjęcie podesłała mi Kasia)






16 komentarzy:

  1. śliczne bransoletki ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. że ja takich nie umiem, bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szalejesz z tymi bransoletami! :)
    dłuuuugaśne te kolczyki :)
    a prezenciki dla Ciebie też fajniusie...
    jak Ci smakował chlebek bananowy?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Cię wciągnęły te szydełkowe sznury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta Twoja biżuteria:)) i piękny prezencik dostałaś:)) idę na kawałek ciacha:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana cudeńka stworzyłaś kolejne :)
    Odwiedzam "na szybko" bo w domu mam awarię internetu i tylko w pracy od kilku dni czasem mam możliwość, żeby odwiedzić blogi :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobilam ostatnio podobna do tej pierwszej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze ślicznie:)
    Ps.Wiolu czy to Tobie miałam podesłać wełnę i mulinę,czy już może podesłałam?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekłam kiedyś chlebek bananowy, ale jakiś taki był dziwny. A bransoletka śliczna, moje ulubione połączenie kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałości a ta którą dostałaś super

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna ta Twoja biżuteria. Jaką Ty masz cierpliwość. Zazdroszczę. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i pozostawiony komentarz. Twoja praca na konkurs lawendowy naprawdę była najoryginalniejsza, zmiotła te wszystkie decu. Gratuluję. Kolejnych sukcesów życzę. Pozdrawiam cieplutko. =)

    OdpowiedzUsuń