czwartek, 18 października 2012

Jeszcze kilka zaległych prac moich

oj pomęczę was trochę moimi pracami bo powstało ich trochę ale nie miałam kiedy się nimi pochwalić powstały takie oto twory

                                           Musztardowy komplecik na specjalne zamówienie:)




korale powstały na pierwszą siłownię w Turkusowym Hamaku


brązowo-beżowa bransoletka


takie karteczki z broszkami moja córeczka zaniosła panią na dzień nauczyciela 





to moje pierwsze kroki w robieniu kartek ale spodobało mi się:)  jest jeszcze kilka innych prac ale czekają na zdjęcia może się doczekają:) bo dziś ostatni dzień przedszkola przed nami weekend  i trochę więcej czasu:) 
a i na koniec pokażę wam co narysowało ostatnio moje dziecię powiem wam że czasami mnie zadziwia:)





6 komentarzy:

  1. Ale pędzisz z nowymi robótkami nie nadążam chwalić ..
    Śliczne korale szydełkowe , A i córcie masz zdolna ..

    OdpowiedzUsuń
  2. ten musztardowy komplecik jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takimi postami możesz nas zamęczac :)
    miło popatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnorodna twórczość. I szydełko i filc i koraliki i papier i materiał. Podziwiam. Kiedy patrzę na rysunki dziecięce to przypominają mi się twórczości moich dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. musztardowy ma w sobie coś, ale jednak filcowe korale są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczności, nie wiem co bardziej chwalić :)) Dzieci są niesamowite z tą ich wyobraźnią, świetne rysunki :)))

    OdpowiedzUsuń