piątek, 19 października 2012

Tak na smak:)

Tak jak wam ostatnio pisałam dalej "wyżywam" się w kuchni i sprawia mi to coraz więcej radości  mam takie momenty że nawet nie che mi się z niej wychodzić hihihi kompa tylko brak:) jakby nie to to pewnie bym tam siedziała:) A z rzeczy jakie ostatnio upichciłam to żurek ale na swoim zakwasie:) pycha taki mi najlepiej smakuje i mojej drugiej połówce też:) była kolacja z zapiekanek jakoś trzeba było wykorzystać z lekka czerstwe bułeczki , trochę pieczarek, boczusia, cebulkę podsmażyć dodać na bułeczki położyć serek do piekarnika na kilka minut i pycha :)  a dzisiaj upiekłam znowu chlebek jak  mi w domku pachniało super  a jak smakuje pycha moja córeczka zajadała się nim na kolację z dżemem :)  a wyglądało to wszystko tak









jutro dalszy ciąg pichcenia będzie:) i jeszcze coś co właśnie dzisiaj skończyłam a jutro pojedzie do nowej właścicielki 

10 komentarzy:

  1. same smakołyki ... a ten chlebek to mi tu przez monitor pachnie ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę ten żurek i bułeczkiiiiiii :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kochana wedle życzenia masz z boku zakładkę z przepisami na razie dwa ale będę uzupełniać:)

      Usuń
  4. Zakładka z przepisami to super pomysł już zaglądam i kopiuje na przyszłość ;-D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam o żurku i własnie przez Ciebie zgłodniałam... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO!!! Zjadłabym taki swojski żurek :) pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może to głupie pytanie , ale ja noga w kuchni jestem , czy mogła byś mi napisać jak się robi zakwas do żurku , uwielbiam go i zawsze z torebki robię a nie za bardzo mój żołądek zaczął go przyjmować ,,

    OdpowiedzUsuń