piątek, 11 stycznia 2013

No i dopadło nas....:(

a co choróbsko moje małe dzieciatko zachorowało zapalenie oskrzeli ma od wczoraj po 38 gorączki chodzi ciepła jak mały grzejnik:( jak nie na rękach to w łóżeckzu płacze, pzrytula się i tak na zmianę, ni eche jeść i pić :( moja mała biedna choróbka. Teraz włąśnei chwile leży i patzry na dododo tzn na Scoby doo ostatnio to jej ulubiona bajka:) nawet maskotke ma znaczy porwała starszej siostrze ale ta podzieliłą się bez problemu:) Poakżę wam coś co zrobiłam dl amoich dziewczynek jakiś czas temu bo z nowych rzeczy wszystko stanęło w miejscu:(  próbuję dziergać jak mała zasypia i jest chwila spokoju





robiłam też ostatnio zupkę tajską z przepisu który dostałąm od Tynki mówie wam pyszna i rozgrzewająca zupka





7 komentarzy:

  1. śliczności dla córeczek poczyniłaś...
    a choróbsko niech od małej szybko ucieka...
    niefajnie jak dzieciaczek taki zmulony chorobą :(
    dobrze, że jest "dodo" hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności zrobiłaś dla swoich ślicznotek:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne opaski :) No teraz wszystkich coś łapie...pewnie w powietrzu jakiś potwór lata...zdrówka dla córeczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. same ślicznosci ... życze dużo dużo zdrówka ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia życzę :)
    Ozdoby są piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ozdóbki :) Ucałuj ta twoją choróbke i daj znać jak się wykurujecie, ja już się wychorowałam to w końcu wpadnę na ta kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowia życze , A zupki jestem ciekawa ..

    OdpowiedzUsuń