piątek, 7 czerwca 2013

Dzień Matki w przedszkolu i ......

Ostatnio mało czasu mam na tworzenie a to za sprawą mojej starszej córeczki Kalinki i jej zakończenia roku szkolnego w przedszkolu w sumie to już pożegnanie z przedszkolem bo od września moje maleństwo już do pierwszej klasy pójdzie. No a że zakończenie roku to i trzeba zorganizować prezenty dla pań w podziękowaniu za pracę z dziećmi, oprócz tego festyn będzie no i występy taneczne naszej grupy na konkursach, z których pierwszy jutro :) aż ciekawa jestem jak to będzie czy stres dzieci nie zje. Młodsza też jakiś wirus załapała bo z gorączką leży:(  biedactwo moje małe.A Kalinka to już w sumie jeden występ miała na Dzień Matki no i muszę powiedzieć że super im to wyszło :) a tutaj kilka zdjęć





ostatnio też miałam podróż jednodniową  w rodzinne strony moich rodziców  i zrobiłam kilka zdjęć tych pięknych widoków. 




jakiś czas temu też powstał taki ślimaczkowy komplecik z filcu : pierścionek, kolczyki, broszka i wisior


no i za sprawą ciepełka i wiosny zaczęły pojawiać się świeże warzywka, które uwielbiam jeść i dodawać gdzie tylko można. Tak oto powstał serek z rzodkiewką, koperkiem




i jeszcze jedne dla łasuchów z miodkiem


no to by było na tyle. Mam nadzieję że już niedługo będę miała więcej czasu na tworzenie i że pokażę wam coś nowego :)
A tymczasem pozdrawiam was serdecznie :)







5 komentarzy:

  1. z miodkiem świetny pomysł ... zdjecia cudne a i mała jaka zadowolona stoi pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny nowy bannerek :)
    i filcowy tworek też ekstra!!
    twarożek z rzodkiewką, ogórkiem i szczypiorkiem dziś miałam ;) ...a z miodem nie próbowałam jeszcze ;)
    pozdrawiam i weny na te twórcze dni życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tu się zmieniło:) komplecik filcowy cudny a na twarożek z rzodkiewką narobiłaś mi smaka:)

    OdpowiedzUsuń