wtorek, 4 czerwca 2013

Głosowanie na Naj Misia:)

Skończył się maj no i termin zgłaszania prac na wyzwanie misiowe, cudne prace zgłosiłyście a wyglądają one tak

                                                                          1. Weasal 










a teraz zasady głosowania :

nie liczymy głosów anonimów 
można oddać głos na jedną pracę 
głosujcie od dzisiaj 4 czerwca do 18 czerwca 

a tutaj jeszcze 3 odsłona salu trochę spóźniona ale jest mało krzyżyków przybyło bo coś ostatnio mało czasu na robótki mam nadzieję że jak się skończy czerwiec będzie więcej czasu na wszystko, bo teraz zakończenie przedszkola , zebrania jedno za drugim, w przedszkolu i w szkole bo to od września już pierwsza klasa, aż się boję co mnie czek, oprócz tego jeszcze moje dziecię tańczy w konkursach dwóch, do tego festyn w przedszkolu, ale damy rade:)


Pozdrawiam was serdecznie :)







25 komentarzy:

  1. a ja głodsuje na jedyneczke cudny ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. 2:) Mini cudo :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyneczka jak nic :-) Jest cudowny, aż gębula się smieje :) Ale wszystkie prace są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystki piękne, ale 1 skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się 5 podoba i na nią głos oddaję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. misio nr 1 jest cudny i mój głosik dla niego wędruje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie prace sa sliczne,
    zaglosuje na nr 5

    OdpowiedzUsuń
  8. nr 1 jest świetny...taki milutek mały:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój głos oddaję na miśka Julci - nr 4
    pozdrawiam pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace są wspaniałe jednak misiowy zestaw skradł moje serduszko :)
    Głosuję na numer 5.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się 4 podoba - taki kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja głosuję na misia, który jest przecudny i takiego chciałabym mieć. Głosuję na misia nr 1

    OdpowiedzUsuń
  13. ciężko się zdecydować, ale chyba najbardziej oryginalny jest koralikowy miś nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwujeczka to słodki misiek :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniesie podoba nr 3 :) pozdrowienia dla wszystkich uczestniczek wyzwania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój głos na jedyneczkę, czyham na tego misia w candy u Weasel's.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie fajne, ale 4 jest najfajniejsza;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Julcia nr4 - jest najsłodsza !!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Głosuję na romantycznego misia z serduszkiem ,czyli nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja głosuję na zestaw nr 5, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń