wtorek, 18 czerwca 2013

Spóźnione poczynania .....

...Klubu Różnorodnej Twórczości Twórczości, Klubu Kreatywnych Kochających Tworzyć, Sal i  co tam mi jeszcze zaległe zostało:) mam nadzieję, że już pomału wyjdę na prostą z robótkami i z czasem, którego ciągle brak. A teraz zaległe zdjęcia z poczynań Klubowych:)

Koraliki z Klubu Kreatywnych Kochających Tworzyć, które posłała tym razem Balerina 


a taki zestaw był  na Towarzystwo Różnorodnej Twórczości które posłała Diana 
Zdjęcie pożyczone od Tynki bo oczywiście moje się zawieruszyło


a oto co powstało z połączenia koralików i przydasi 

bransoletki dla małych księżniczek 


bransoletki dla starszych 






kolczyki



broszka


korale



wisior


Zobaczcie jak poradziły sobie dziewczyny z tymi koralikami i przydasiami 

Koraliki :
natomiast przydasiowe:


kolejna odsłona Salu nic niestety nie przybyło z krzyżyków ale mam zamiar nadrobić 


Przyszedł czas na świeże truskaweczki i rabarbar i tak oto u mnie ciasto z rabarbarem 



no i koktajl truskawkowy  pycha :)


zdrowe deserki dla moich słoneczek 
a taki odpoczynek i relaks miałam dzisiaj podczas snu mojego maluszka 


Pozdrawiam was serdecznie 









7 komentarzy:

  1. piekna broszka i wszystkie bransoletki z koralików:) moje też uwielbiaja koktajl truskawkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och fajnie Ci wyszło nawet dla małych kobietek są bransoletki ;-)
    Mój faworyt to siwa i beżowo/brazowa , po prezencie od Ciebie mam do nich słabość hihi
    Pozdrawiam może kiedyś razem będziemy zajadać się ciastem.?

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz ze uwielbiam twoje dzieła .... cudnosci i ten placuszek z rabarbarem super pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne te Twoje wytwory...a czas...której z Nas go nie brakuje:P

    OdpowiedzUsuń
  5. super tworki, warto czekac na efekty wykorzystania przydasiów przez Ciebie :)
    oczywiście bransoleta w kolorach kawki z mlekiem ;) to moja miłośc ;)
    nie wiem czemu tak KUSISZ??
    i jeszcze ciacho z rabarbarem i truskawkowy koktajl!! mniam...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń