poniedziałek, 29 lipca 2013

Ciepło i mokro:)

Ostatnie dni "rozpieszczają" nas super pogodą:) ciepło straszne słoneczko świeci i jak tu sobie radzić co by nie zwariować a najlepiej wybrać się nad wodę:) Powiem wam ze nie odczuwałam aż tak tego ciepła woda super sobie radzi z takim ciepłem :) a i opalenizna super jest, oczywiście kremy z filtrami do opalania smarowanie było bo inaczej było by ciężko :) a tak super opalenizna:) i super zabawa była







a powrót do domu wyglądał tak:) zmęczenie po wariacjach całodniowych:) 


Pozdrawiam serdecznie 

7 komentarzy:

  1. zdjecia rewelacyjne .. i jak tatuś buduje zamki ...
    pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. wiadomo, że Tatusiowie najlepsze zamki budują ! :)
    fajnie tak nad wodą!!
    :)
    a dziewczynki wymęczone i jakie opalone!
    :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wypady nad jezioro w takie upały to super sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, nominowałam Cię do LBA więcej informacji u mnie: http://bellahelfire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wodę , choć u mnie wczoraj burzowo a dzisiaj ni za ciepło ..

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie opalenizny brak:( zazdroszczę Wam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śpiące dzieciaczki..cudny widok:)

    OdpowiedzUsuń