piątek, 14 lutego 2014

Szydełkowo-drutowo Walentynkowo

Dzisiaj Walentynki nie każdy uznaje te święto, w sumie ja też uważam że każdego dnia powinniśmy sobie okazywać miłość. My właśnie tak robimy mały gest, przytulenie, miłe słowo, czy powiedziane tak po prostu Kocham cię:) nie tylko dzisiaj. Ale że w sumie jet okazja to można w końcu podarować coś ukochanemu a mianowicie coś co obiecane miał już dawno temu ale jakoś czasu zawsze mało:) tak więc zrobiłam taki oto ocieplacz dla niego :) Diabelski ocieplacz:)




i ocieplacz na kubeczek żeby herbatka zawsze ciepła była :)



a na koniec kawa dla was w kubeczku z serduszkiem od mojego R


i serduszko :)


Pozdrawiam Wiola 


3 komentarze:

  1. Twoja opinia na temat tego święta jest identyczna jak moja :-)
    I nawet zrobiłam bardzo podobny prezent dla mojego Walentego :-) Będzie miał niespodziankę dzisiaj wieczorem...;-)
    A Twój ocieplacz jest cudowny! Wspaniały pomysł z tymi rogami - bardzo mi się podoba ;-)
    Ocieplacz na kubeczek rewelacyjny. Ślicznie go ozdobiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak...ciepło musi być:P Super:)

    OdpowiedzUsuń