wtorek, 30 grudnia 2014

................

Święta, święta i po świętach .... leci czas jak szalony. Dzisiaj u mnie kilka migawek świątecznych...


moje ozdoby w kolorze nieba :) 
szydełkowe bombki z reniferkami z filcu i szydełkową gwiazdką



cekinowe bombeczki


podusie własnoręcznie uszyte przezemnie no i wydziergane 





i ozdoby nie tylko moje ale i od koleżanek jakie dostałam :)
pomarańczka z goździkami dzieło mojej Kalinki a choineczkę uszyłam z futerka


szydełkowa gwiazdka jako obrazek w ramce 


i moje krzaczki przyozdobione w kolorystyce blue


na koszyczku sobie siedzi pani Zima i misio 


i jeszcze powstał taki sobie wełniany wieciec do powieszenia


trochę was pomęczyłam tymi zdjęciami :) mam nadzieję, że nie za bardzo :)

a na koniec śnieżne pozdrowienia od moich córeczek 


Pozdrawiam Wiola



2 komentarze: