piątek, 8 maja 2015

Majowe wieczory

To temat kolejnego wyzwania w Klubie Twórczych Mam na które serdecznie zapraszam . Moje wieczory majowe to robótka, dobra książka do tego herbatka też jakaś dobra a najlepiej zielona :) Pachnący bez, który uwielbiam 



światełko z lampioniku wykonanego przeze mnie 



i co powiecie an taki wieczór ?
A że chłodne wieczorki bywają to przyda się też coś na ramiona do otulenia na przykład cudna tęczowa chusta :)



a na robótki powstał taki koszyczek 


Zapraszam na do Klubu Twórczych Mam na wyzwanie Majowe Wieczory


Pozdrawiam
Wiola





5 komentarzy:

  1. Wszystko to co uwielbiam ujęłaś w jednym zdaniu, takie wieczory to i mi by się przydały.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam tak odpoczywać. A chusta śliczna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta śliczna, a koszyczek ładny i praktyczny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy nam tutaj pokazałaś a chusta jest fantastyczna :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń