sobota, 9 stycznia 2016

Zimowy ogród

Dziś zimowy post będzie za sprawą wyzwania w Klubie Twórczych Mam Zimowy Ogród . Więcej inormacji na temat wyzwania znajdziecie na blogu Klub Twórczych Mam a ja mam nadzieję zainspiruję was choć trochę moimi pracami do wzięcia udziału w nim


jako pierwsza wzięta z natury inpiracja to piękne oszronione okno ( zdjęcie mojego autorstwa)


kolejna to taka moja kompozycja florystyczna zainspirowana oszronionymi zimą roślinami 




i kolczyki sutaszowe w kolorze śnieżnej bieli z domieszką srebra. Kolczki idelane dla królowej śniegu 


Mam nadzieję, że choć trochę zachęciłam was do wzięcia udziału w wyzwaniu.

Pozdrawiam
Wiola




2 komentarze:

  1. Wspaniały zimowy krajobraz zamknięty w szkle :-)
    Kolczyki doskonałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Ale to na pewno wiesz:)

    OdpowiedzUsuń